Sunday 27 May 2012

Ini tinta memori

Esok  : Isnin , 28th of May 2012 .
Event : Daftar  

Rem gambar dekat group sat 

Yeayy ! kenaa belajar dah . tapi otak ni naik tepu dan kemalasan gua dah memuncak , acanooo ?? Nevermind , dah ku motivate kan diri sendiri ini sebagai batu loncatan untuk ke next stage , I hope that I'll success to have good pointer and chawww ad jgk planning nk fly tp aku sedar pointer decide evrythink . I hope I made it fr this two sem . eh dah pakai sem lah kite , hakhak . Bangge sat gua :)

Pray fr me and I'll pray the best fr all my friends too 

I'm sad nak tinggalkan life yg fully awesome walaupun memborinkkan tahap the max sometimes but this fews month really gave me exprience . Trust me to those junior out there , nanti after SPM tkmoh kerja pon wokey . Better you duduk rumah belajar memasak , kemas rumah and etc . try to learn sbb after this bila lg you nak rase ? * to those yg duduk asrama lah , if outsider anytime boleh * kann ?

This holidayy give me wonderful memories toooo 
a lot ! I do love you all keyh 

Arin farahh and yaya , proud with both of you <3
ILY
Nothing much . just Thank you coz being
a person who did colour my life 
Nina and Paan , thank you esp
to this mature gegurl , lebiuuu <3
 kenalkann , yaya farhanaa :p 
yaya , this sound seriouss ye skelaton <3
Thank you , kau buat aku bernyawa ! haha
Sufi here , diaa suka layankan aku n yaya 
dia yg budget kuat pasangkan Bow gua , hik hik
thank youu yaw
Thanks fr the real u abg ngahh :p
Arif Farhan
Coach ! haha , funny sikit
thanks coz still support me ^__^

Aittt toooo yang tiade , takmoh sedih , tk terkiraa sbnrnye people yg buat sy sengihh cuti yang panjang ni . sory pd yg tiada . sy bukan tk ingat wokeyhh cumanyaa ...........

So thank you uolsss , ILY <3 <3 <3 . Pray fr me , Insyaallah will do my best there . 

To my family , Trust me . My family is more than everythink ;)) 



Enough fr a long time break , I've to go to make everybody proud of me . dadaaaa 


Lots love , AFIFAH ADIB .

No comments:

Post a Comment